VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ:
MSKS ŠTÚROVO
HASIČSKÁ 25, 943 01 ŠTÚROVO
Výzva na predkladanie ponúk
PREDMET ZÁKAZKY:
TLAČ, GRAFICKÁ ÚPRAVA, ZALOMENIE A DISTRIBÚCIA MESAČNÍKA
PÁRKÁNY ÉS VIDÉKE / ŠTÚROVO A OKOLIE 2022
________________________
Júlia Žďárská
riaditeľka
V Štúrove, dňa 2.11.2021
Príloha A (Krycí list ponuky)
Príloha B (ukážka požadovanej grafickej úpravy - mesačník Párkány és vidéke / Štúrovo a okolie
viď https://issuu.com/parkanyesvideke/docs/view_6-_final alebo https://www.sturovo.sk/ )
I. VŠEOBECNÉ INFORMÁCIE A OPIS ZÁKAZKY
I.1. IDENTIFIKÁCIA VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Názov organizácie: Mestské kultúrne stredisko Štúrovo
Adresa organizácie: Hasičská 25, 943 01 Štúrovo
IČO: 00062448
webstránka: www.kulturasturovo.sk
Zastúpené:
Júlia Žďárská, riaditeľka
Tel./Fax: +421 36 7511108 Mobil: +421 905 916 433 E-mail: msks.sturovo@gmail.com
I.2. PREDMET ZÁKAZKY
I.2.1. Názov: Tlač, grafická úprava, zalomenie a distribúcia mesačníka Párkány és vidéke / Štúrovo a okolie 2022
I.2.2. Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH: 18 350,- EUR /16 strán
I.2.3. Spoločný slovník obstarávania (CPV): 79800000-2 Tlačiarenské a príbuzné služby
I.2.4. Opis zákazky: Predmetom zákazky je tlač, grafická úprava a zalomenie dvojjazyčného (slovensko-maďarského) mesačníka Párkány és vidéke / Štúrovo a okolie. Predmetom je aj konzultácia grafickej úpravy každého vydania a distribúcia vytlačeného mesačného nákladu.
I.2.5. Predpokladaný mesačný náklad: 4 800 kus mesačne za 12 mesiacov.
I.2.6. Technické požiadavky:
Farba: 4+4 CMYK
Formát: neurčený, cca. A4
Rozsah: 16-24 strán
Papier: neurčený
Väzba: V1-2x rovná spinka
Balenie: neurčený
I.2.7. Požiadavky na grafickú úpravu: viď. príloha B - mesačník Párkány és vidéke / Štúrovo a okolie.
(https://issuu.com/parkanyesvideke/docs/view_6-_final alebo https://www.sturovo.sk/ )
I.2.8. Miesto konzultácie vydania pred tlačou: Mestské kultúrne stredisko Štúrovo, Hasičská 25, 94301 Štúrovo.
I.2.9. Distribúcia vytlačeného mesačného nákladu: Pošta Štúrovo 1 a Mestské kultúrne stredisko Štúrovo
I.2.10. Termíny dodania: Konzultácia grafickej úpravy a samotná grafická úprava: 3-4 pracovné dni. Po schválení grafickej úpravy aktuálneho vydania 3-4 pracovné dni na tlač a distribúciu vytlačeného vydania.
I.2.11. Trvanie zmluvy: 12 mesiacov.
I.3. ZDROJ FINANČNÝCH PROSTRIEDKOV
I.3.1. Predmet zákazky bude financovaný zo zdrojov verejného obstarávateľa.
I.4. LEHOTA VIAZANOSTI PONUKY
I.4.1. Uchádzač je svojou ponukou viazaný od uplynutia lehoty na predkladanie ponúk až do uplynutia lehoty viazanosti ponúk stanovenej verejným obstarávateľom do 31.03.2022.
I.5. DOROZUMIEVANIE A VYSVETLENIE
I.5.1. Poskytovanie vysvetlení a iné dorozumievanie (ďalej len „informácie“) medzi verejným obstarávateľom a záujemcami sa uskutočňuje elektronickou formou.
I.5.2. Za včas doručenú požiadavku o vysvetlenie podľa bodu 1.5.1 sa bude považovať požiadavka o vysvetlenie doručená najneskôr do 09.11.2021 14:00h.
II. PRÍPRAVA A PREDKLADANIE PONUKY
II.1. VYHOTOVENIE PONUKY
II.1.1. Ponuka musí byť vyhotovená v písomnej forme, ktorá zabezpečí trvalé zachytenie jej obsahu. Ponuka musí byť vyhotovená nezmazateľným atramentom rukopisom, písacím strojom alebo tlačiarenským výstupným zariadením výpočtovej techniky, ktorej obsah je pre fyzickú osobu čitateľný.
II.1.2. Potvrdenia, doklady a iné dokumenty tvoriace ponuku, požadované vo výzve na predlženie ponuky, musia byť v ponuke predložené ako prvopisy/originály alebo ich úradne osvedčené kópie, pokiaľ nie je určené inak.
II.1.3. Ponuka a ďalšie doklady vo verejnom obstarávaní musia byť predložené v slovenskom jazyku.
II.1.4. Ak ponuku predkladá uchádzač so sídlom mimo územia Slovenskej republiky, musí predložiť doklady, ktorými preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní v pôvodnom jazyku a súčasne predložiť úradný preklad takýchto dokladov do slovenského jazyka. To sa netýka dokladov predložených v ponuke uchádzača, ktoré sú vyhotovené v českom jazyku. V prípade zistenia rozdielov v obsahu predložených dokladov je rozhodujúci preklad v slovenskom jazyku.
II.2. MENA A CENY UVÁDZANÉ V PONUKE
II.2.1. Uchádzačom navrhovaná zmluvná cena za dodanie požadovaného predmetu, uvedená v ponuke uchádzača, bude vyjadrená v eurách.
II.2.2. Cena musí byť stanovená podľa zákona NR SR č.18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov, vyhlášky MF SR č.87/1996 Z. z., ktorou sa vykonáva zákon Národnej rady Slovenskej republiky č.18/1996 Z. z. o cenách.
II.3. OBSAH PONUKY
II.3.1. Ponuka predložená uchádzačom musí obsahovať tieto doklady:
krycí list podľa prílohy A, na ktorom je uvedené obchodné meno uchádzača, sídlo alebo miesto podnikania uchádzača a cenová ponuka
doklady potrebné na preukázanie splnenia podmienok účasti (vid. bod III.)
cenovú ponuku na 16,20 a 24 stranový mesačník
grafický návrh (predná strana a jedna vnútorná strana)
II.4. NÁKLADY NA PONUKU
II.4.1. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky znáša uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania.
II.5. UCHÁDZAČ OPRÁVNENÝ PREDLOŽIŤ PONUKU
II.5.1. Uchádzačom môže byť fyzická osoba alebo právnická osoba vystupujúca voči verejnému obstarávateľovi samostatne alebo skupina fyzických osôb/právnických osôb vystupujúcich voči verejnému obstarávateľovi spoločne.
II.5.2. Právnická osoba, ktorej zakladateľ, člen alebo spoločník je politická strana alebo politické hnutie, sa verejnej súťaže nesmie zúčastniť.
II.6. PREDLOŽENIE PONUKY
II.6.1. Každý uchádzač môže vo verejnej súťaži predložiť iba jednu ponuku, buď samostatne sám za seba alebo ako jeden z členov skupiny. Fyzická osoba alebo právnická osoba, ktorá v svojom mene/za seba predloží ponuku vo verejnej súťaži, nemôže súčasne/zároveň predložiť inú/ďalšiu ponuku ako člen skupiny.
II.6.2. Uchádzač vloží ponuku do samostatnej nepriehľadnej obálky/obalu. Obálka ponuky musí byť uzatvorená, prípadne zapečatená/zabezpečená proti nežiaducemu otvoreniu a označená požadovanými údajmi.
II.6.3. Obal ponuky musí obsahovať nasledovné údaje:
adresa verejného obstarávateľa,
adresa uchádzača (jeho obchodné meno a adresa sídla alebo miesta podnikania),
označenie „NEOTVÁRAŤ – VEREJNÁ SÚŤAŽ“,
označenie heslom verejnej súťaže:
„Tlač a grafická úprava mesačníka Párkány és vidéke / Štúrovo a okolie 2022“
II.7. MIESTO A LEHOTA NA PREDKLADANIE PONUKY
II.7.1. Ponuky uchádzačov je potrebné doručiť na adresu:
Názov: MsKS Štúrovo
Adresa: Hasičská 25
PSČ, obec: 943 01 Štúrovo
II.7.2. Lehota na predkladanie ponúk uplynie dňa 23.11.2021 do 10:00 hod.
II.7.3. Ponuka uchádzača, predložená po uplynutí lehoty na predkladanie ponúk, vráti sa uchádzačovi neotvorená.
II.8. DOPLNENIE, ZMENA A ODVOLANIE PONUKY
II.8.1. Uchádzač môže predloženú ponuku dodatočne doplniť, zmeniť alebo vziať späť do uplynutia lehoty na predkladanie ponúk.
II.8.2. Doplnenie, zmenu alebo späť vzatie ponuky je možné vykonať odvolaním pôvodnej ponuky na základe písomnej žiadosti uchádzača, podpísanej uchádzačom alebo osobou oprávnenou konať za uchádzača. Doplnenú, zmenenú alebo inak upravenú ponuku je potrebné doručiť v lehote na predkladanie ponúk.
III. VYHODNOTENIE PONÚK A PRIJATIE PONUKY
III.1. PODMIENKY ÚČASTI UCHÁDZAČOV
III.1.1. Uchádzač preukáže technickú a odbornú spôsobilosť zoznamom dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky. Uchádzač musí zoznamom preukázať, že v uvedenom období zrealizoval minimálne 3 zákazky rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky.
III.1.2. Uchádzač preukáže technickú a odbornú spôsobilosť čestným vyhlásením, že je schopný zabezpečiť všetky činnosti.
III.1.3. Odôvodnenie: Verejný obstarávateľ sa týmito požiadavkami usiluje zabezpečiť potrebné zručnosti uchádzača pre danú zákazku, preveriť primerané skúsenosti pri realizovaní zákaziek podobného charakteru ako je predmet zákazky.
III.2. HODNOTENIE PONÚK
III.2.1. Ponuky uchádzačov bude hodnotiť hodnotiteľská komisia zložená zo zástupcov Mestského kultúrneho strediska a samosprávy mesta Štúrovo.
III.3. VYSVETLENIE PONÚK
III.3.1. Hodnotiteľská komisia môže požiadať uchádzačov o písomné vysvetlenie ponúk. Nesmie však vyzývať ani prijať ponuku uchádzača na zmenu, ktorou by sa ponuka zvýhodnila.
III.3.2. Z procesu vyhodnocovania bude vylúčená ponuka uchádzača ak uchádzač písomne nevysvetlí ponuku v lehote do 5 pracovných dní odo dňa požiadania.
III.4. OZNÁMENIE O VÝSLEDKU VYHODNOTENIA PONÚK
III.4.1. Úspešnému uchádzačovi sa oznámi, že jeho ponuka sa prijíma.
III.4.2. Neúspešnému uchádzačovi sa oznámi, že neuspel a dôvody neprijatia jeho ponuky.
III.5. UZAVRETIE ZMLUVY
III.5.1. S úspešným uchádzačom bude uzatvorené zmluva v lehote viazanosti ponúk.
PRÍLOHA A
KRYCÍ LIST PONUKY
1. Uchádzač:
Názov (obchodné meno):
Štatutárny zástupca:
IČO:
IČ DPH:
Poštová adresa:
Telefón:
Fax:
Kontaktná osoba:
E-mail (na dorozumievanie):
2. Cena za celkovú predpokladanú dodávku / 16 strán
Cena celkom bez DPH , - EUR
DPH , - EUR
Cena celkom s DPH , - EUR
Cena za celkovú predpokladanú dodávku / 20 strán
Cena celkom bez DPH , - EUR
DPH , - EUR
Cena celkom s DPH , - EUR
Cena za celkovú predpokladanú dodávku / 24 strán
Cena celkom bez DPH , - EUR
DPH , - EUR
Cena celkom s DPH , - EUR
3. Prehlásenie:
a) Uchádzač prehlasuje, že sa v plnom rozsahu oboznámil so súťažnými podkladmi, s podmienkami obstarávania; rozsahom, definovaným podmienkam porozumel a s dodávkou za týchto podmienok súhlasí.
b) Uchádzač zároveň prehlasuje, že všetky údaje uvedené v ponuke a doklady tvoriace súčasť ponuky sú úplne a pravdivé
Dátum:
____________________________
pečiatka a podpis štatutára